[OT] lampovy zesilovac ke kytare

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červenec 27 08:37:59 CEST 2015

Take myslim, ze v tom problem nebude. Ono je to stejne vicemene tak, ze
se stejne hleda (a nebo jsou vyzkousene) kombinace, ktere obecne hrajou
a nebo nehrajou. Take zalezi jake ma clovek preference.

Jinak repra pro hifi a pro muzikanty jsou pomerne dost odlisna. Dat si
spickovej reprak urceny do muzikantske bedny do bedny urcene k poslechu
neni uplne idealni.

Ja osobne bych synatorovi doporucil spis tohle:
http://www.hocke.eu/kytarove-zesilovace/

je to levnejsi, vykonnejsi a pan Hocke je stary praktik a ma moc dobre
jmeno co se tyka aparatu. Navic je to udelane tak, ze to bude schopen
opravit kdekdo. Pokud se s nim domluvite a nemate to daleko neni problem
si to u nej vyzkouset a pripadne i domluvit nejakou bednu, ktera by s
tim hrala.

Radek Vicek