Re: Domovní videotelefon

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Červenec 26 13:59:35 CEST 2015

Dne 26.07.2015 v 8:09 Petr Tomasek napsal(a):

> Pokud chcete, aby to šlo po síťi, tak prakticky jinou volbu než IP (SIP)
> videotelefon nemáte - a ty jsou prostě drahé.
>
> Neco takoveho: http://www.ebay.de/itm/IP-Videoturstation-SIP-iPhone-iPad-Android-PC-1-Klingeltaste-erweiterbar-/252018301204
>
> Ještě byste mohl zkusit tohle:
> http://www.ebay.de/itm/HD-IP-Video-Tursprechanlage-WLAN-Gegensprechanlage-fur-Smartphone-/201364317749
> ale vzhledem k tomu, že se to ovládá přes speciální APP na smartfounu, tak by si teda takovou
> věc do domu nedal. Teda, pokud nechcete dát šmírákům přístup k tomu, kdo chodí k vám domů.

> [...]

Dobrý den,

toto nemyslím. Nechci IP dveřní stanici, nechci k plotu tahat UTP kabel,
když už tam mám JYSTY. Dveřní stanici bych chtěl připojenou dvou- nebo
čtyřdrátem, viz první odkaz, v nejhorším případě přes WiFi nebo jiný
bezdrát.
Potíž je v tom, že se mi nedaří k takové dveřní stanici najít domovní
monitor, který by se dal integrovat do domácí sítě a byl schopen s tou
dveřní stanicí komunikovat - to by měl umět monitor z druhého odkazu,
ale tam mi zase nevyhovuje ta dveřní stanice :-).
Pokud jde o bezpečnostní riziko použití Android/IOS pro ovládání
elektrického zámku u vstupní branky - uvědomuji si to, ale nijak zvlášť
mě to netrápí. Přelézt plot u branky je i pro minimálně fyzicky zdatného
jedince otázkou sekund, takže pochybuji, že by se někdo obtěžoval s
lámáním přístupu jen proto, aby si zavrčel elektrickým zámkem :-)

Díky
jf