Domovní videotelefon

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Červenec 26 02:49:26 CEST 2015

Dobrý den,

snažím se najít domovní videotelefon pro rodinný dům, ale nedaří se.

Potřeboval bych

1. dveřní stanice:
dvoudrátové nebo čtyřdrátové připojení (k vstupu mám natažen kabel JYSTY
2x2x0,8)
pro zabudování do zdi
provedení ideálně nerez, dostaečné krytí pro venkovní umístění (IP65?)
ovládání el. zámku
jedno tlačítko
RFID čtečka

něco jako
http://www.domovni-videotelefony.cz/vpservis/eshop/1-1-V-TCK/59-3-dverni-kamerove-jednotky/5/1276-Dverni-telefon-PC-D248-FR-RFID-ctecka-CCD-1-3

2. bytový monitor, který lze připojit do domácí sítě (buď Ethernet nebo
WiFi), tak aby se dalo ovládání přesměrovat na mobil s Androidem a
tablet s IOSem.

ABB dělá systém WELCOME, který takovou integraci umožňuje přes IP
Gateway a ComfortPanel, ale cena celého systému je dost mimo mé možnosti.

Celkem by vyhovovalo něco jako
http://www.escadtrade.cz/94223-cm60-96319w-cm-souprava-domovniho-videotelefonu-4-drat-a-7-wifi-monitoru-p2p.html

s jinou dveřní stanicí.

Nemáte prosím někdo zkušenost nebo tip, kterým byste mě nasměroval?

Díky
jf