XC8 do *.hex

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Červenec 25 23:05:20 CEST 2015

Díky za postřehy, asi jsem měl napsat, že to kompiluji přes MplabX. A rád
bych, abych nemusel vkládat do automatizace zase nějaké "mezistupně".
 Vydedukoval jsem, že (jsem klikací člověk) že musím provést "Clean and
Build Project" pak mi to vytvoří hex. Soubor. Při "Clean and Build for
Debugging" to nevytvoří nic. Ono je to asi logické. Nejdřív to odzkoušet a
pak teprve vytvořit hex soubor. hiTech automaticky tvořil vždy cof soubor.
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir
Sukuba
Sent: Saturday, July 25, 2015 10:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: XC8 do *.hex

Len tak cvicne som spustil http://pastebin.com/97TwDA44 Vsimnite si, ze vo
volani kompilatoru (riadok 2) som nespecifikoval nijake ine moznosti, len to
ze bezi vo free mode a pouzity MCU. Medzi produktami kompilacie je cof aj
hex. Predpokladam ze v inych OS to bude presne to iste.

Pripadne, manual je vzdy naporudzi -
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/50002053E.pdf na strane 84,
v kapitole 4.3.2 Single step compilation: unless otherwise specified, a HEX
file and Microchip COFF file are compiled as the final output.