OT Sodastream

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 25 15:17:56 CEST 2015

2x v textu.

Dne 25.7.2015 v 6:09 Lubor Otta napsal(a):
> Hlásím se také mezi příznivce sifonu,
> používám podobné zařízení jako pan Labaj. Ale gumové ventilky se mi
> nelíbí, záleží na vystárnutí ventilku, ale ta guma smrdí. Tak používám
> kovový autoventilek zakoupený v autokellly. Pozor, nezaměňovat s
> plechovou punčoškou k nasazení na gumový ventilek. Za pár korun se
> prodávají i celokovové ventilky určené do bezdušovoých kol, k ráfku se
> těsní šroubováním.
> Lubor
To smrdění mě docela překvapilo. Hned jsem byl očichat všechny své ventily,
ale nenašel jsem žádný problém.
Používám je cca 3 roky. Máte ty Vaše déle? Že by to nastalo až později.

Každopádně šroubovací ventil by byl fajn, drželo by to asi líp než s tou
hadicovou svorkou. Zkusím se po nějakých takových podívat.
Díky.

Dne 25.7.2015 v 11:41 prochaska na divesoft.cz napsal(a):
> Na tohle se dají sehnat chladařské ventilky s těsněním z FPM, ty nesmrdí.
Myslel jste prosím něco takového?
http://www.ekotez.cz/ventilek-odm-14-bez-cu-trubkrytka-su-04bc-p-50.html
Nebo něco jiného?
Díky.