OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Červenec 25 12:35:13 CEST 2015

Cenu pane určuje prodávající a nikoliv kupující. Kupující se jen rozhodne
zda za tuto cenu koupí nebo nekoupí.
Jestli mu z toho naskočí pupínky je každému prodávajícímu jedno.
Na diskusích pak může prodávajícího napadat. Proč ne.
Pokud se mnou nějaký prodejce jedná jako s hovadem tak s ním přeci okamžitě
přeruším jednání. Nic jednoduššího na tom není.
Snad se nevracíme do dob, kdy budeme lidem nařizovat za kolik mají prodat.
Jindra Polívka

----- Original Message -----
From: "Jiri Foldyna" <jiri.f na foldynovi.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, July 24, 2015 1:36 PM
Subject: Re: OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

Dne 24.07.2015 v 10:04 "J. Polívka" napsal(a):

> Jsem si dovolil toto vypíchnout.
> "A prodejce je typicky žena, protože firma patří jejímu muži/příteli a
> ten tohle má jako vedlejšák."
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>
> Co to je vedlejšák ? Já mám dvě zaměstnání a z obou platím daně. Platil
> jsem je i z pronájmu nemovitosti.
> To jako když to prodá žena tak neplatí daně ? Nějak tomu nerozumím.
> Jindra Polívka

Tomu zase nerozumím já. Placení daní legitimuje překupníka/prodejce k
hovadskému chování vůči zákazníkovi?

Čtu-li správně povzdech pana Karla, nekritizuje chování prodejce z
pohledu berňáku, ale z pohledu potenciálního zákazníka. Je samozřejmě
právem prodávajícího chovat se k zákazníkovi jako hovado, avšak stejně
samozřejmě má zákazník právo toto chování kritizovat.

jf