OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

Libor Konecny support na mikrovlny.cz
Pátek Červenec 24 19:05:06 CEST 2015

Tak nevim, vcera v noci jsem jeste odpovidal a zda se, ze email nedosel,
odeslano z ntb z dovolene.
Hamburg primo ne, nauctuji snad vsechny poplatky, snad i lusteni krizovek.
Kdyz prijedete za 15 minut 15.00 kdy konci, pak si proste zaplatite
nocleh a muzete az dalsi den. Pokud neumite dobre nemecky nebo alespon
anglicky ,pak tam ztravite hodne dlouho.

Jednodussi je zajistit primo tady, firem je neposcet, staci google a
poslat poptavku, dat do bytelne, opravdu bytelne bedny, jsou tam cunici
a  projedou vidlema cokoliv.
Stacilo mi videt jak pracuji turci v Hamburgu.
Jeste ze umim dve slova schnell a zuruck, to druhe jsem na ne kricel
hodne krat, asi meli vidle poprve v ruce.
Ze spolecnosti uvadim jen par, se kteryma jsem posilal pak tady v CR
tezke veci cca 2 t na bednu, Rhenus, Kerry, staci dovezt do OV a vyresit
papirovani.

Ty stroje by me taky zajimaly, jsem se tesil na novy portal  pana Galuszky.

Zaverem mohu nabidnout  7dmi zonovou reflow lead free pec (2x1x4 metry,
Panasonic, rv tusim 2000 +-lokomotiva) napajeni 3x208V, hmotnost 2,2t,
prikon 37 kw spicka, muze poslat nabidku dopravu zvladnu sam privesnym
vozikem.
Pokud ma nekdo zajem at se ozve soukromne.

LK