OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Červenec 24 13:48:43 CEST 2015

Ano čtete správně, i pan Vicek se k tomu správně vyjádřil.
Ono nejhorší je,jak už se s takovým po telefonu dohodnete (ukecá Vás),
přijedete 100km na místo a tam je totálni šrot a ještě jiný typ, což z té
rozmazané fotky poznat nešlo a jinou (záměrně) nemá.
V podstatě já jsem zákazník, mám peníze, chci koupit ale jsem totálně
odrazován. Vlastně na inzeráty s cenou"dohodou" a jinými znaky už ani
nereaguji..
Prosím dále už nerozebírat.
K.

Re:
Ale jo ja kolegu velmi dobre chapu. Funguje to asi takto:
Prodejce je zena, protoze je jednoduche delat blbou, ze tomu vubec nerozumi
a pokud se prijde na nejakej problem tak to skonci vetou...ja vam to
rikala, ze tomu nerozumim (ona tomu opravdu nerozumi).
Zivnostak ma manzel, ktery tomu naopak vetsinou moc dobre rozumi a vi co
prodava za drek. Navic pani otestuje kupce zda na to bude chtit papir.
Jinak prosim diskutovat k veci.