OT Sodastream

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Červenec 24 13:21:13 CEST 2015


Ne, mám na mysli změnu chuti, nepříjemné pěnění a otravné bublání vznikající přidáním těch proklatých, nechutných 
bublinek, klidně i do čisté, lahodné, dobré pramenité vody.

Když člověk jede někam trošku mimo civilizaci, tak je problém sehnat vodu. Dobrá je z kohoutku, ale žebrejte ji dneska po 
staveních, když na nějaké narazíte ...

Ale zapomněl jsem na základní pravidlo internetové diskuze. Nekrmit trolly :-D.

ced


Dne 24.7.2015 v 13:10 Karel M napsal(a):
> Jestli máte na mysli změnu chuti slazených minerálek, nyní snad téměř u všech značek, tak kvůli tomu jsem je přestal pít.
> Sodastream a čistá kohoutková voda z beskyd to nahrazují. Zbývá jen vyřešit domácí plnění sodastreamu.
> Karel M.
>
> Dne 24. července 2015 12:59 Josef Štengl <ok1ced na nagano.cz <mailto:ok1ced na nagano.cz>> napsal(a):
>
>     Ano, také se divím. S bublinkami je to měně chutné až nepitelné. Také nechápu, proč to tam přidávají.
>
>     ced
>
>
>     Dne 24.7.2015 v 12:55 Michal Grunt napsal(a):
>
>         Resp. zkuste vypít něco co se prodává s bublinkama bez bublinek. To bude tak hnusný, že to bude nepitelný a
>         nejspíš kvůli
>         tomu to tam přidávají ;-)
>
>         Dne 24. července 2015 12:51 Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com <mailto:michal.grunt na gmail.com>
>         <mailto:michal.grunt na gmail.com <mailto:michal.grunt na gmail.com>>> napsal(a):
>
>              Mě zase doktor kardiolog říkal, že bych to měl omezit co nejvíc co to půjde (je fakt, že to stejně žádný
>         přínos nemá,
>              kromě chutě nebo pocitu a následném odvzdušňováním :-)). Zvyšuje to krevní tlak a určitě to nepít při sportu nebo
>              větší fyzické námaze, protože to částečně blokuje přenos živin do svalů nebo něco v tom smyslu - už si to přesně
>              nepamatuju.
>
>              Dne 24. července 2015 12:18 RV <vicek.radek na cpost.cz <mailto:vicek.radek na cpost.cz>
>         <mailto:vicek.radek na cpost.cz <mailto:vicek.radek na cpost.cz>>> napsal(a):
>
>                  Asi tak. Bavil jsem se o tom s gastroenterologem a rikal mi, ze stejne 90% veskereho CO2 clovek vykrka a ten
>                  zbytek je co se tyka kyselosti v podstate destovka proti tomu co je v samotnem zaludku.
>
>                  Radek Vicek
>
>                  Dne 24.7.2015 v 12:15 Daniel Valuch napsal(a):
>
>                      ono ked si ten clanok precitate, zistite, ze pan doktor František
>                      Kožíšek postavil cely svoj prispevok na jednom jedinom clanku z roku
>                      1976...
>                      b.
>
>
>
>
>                      On 23/07/2015 23:49, Petr Zahradnik wrote:
>
>                          Původní zpráva ze dne 23.7.2015 od Petr Labaj:
>
>                              Pročpak ne?
>                              Já ho používám v přiměřené míře (cca 5 litrů za den) a docela mi svědčí.
>
>                          Třeba:
>
>         http://www.szu.cz/uploads/documents/chzp/voda/pdf/bv_co2.pdf
>
>
>                          Petr Zahradník, počítačový expert
>
>
>                      _______________________________________________
>                      HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz> <http://www.HW.cz>
>         Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz> <mailto:Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>>
>
>         http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>                  ---------------------------------
>
>                  Pro případ, že tato zpráva obsahuje návrh smlouvy, Česká pošta, s.p. vylučuje možnost přijetí návrhu
>         smlouvy s
>                  jakýmikoli změnami, dodatky či odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek z Vaší strany považujeme
>         toliko za
>                  podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Až do okamžiku podpisu/uzavření smlouvy nejsme jakoukoli naší
>         nabídkou
>                  vázáni. Výsledky jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje Česká pošta, s.p. za nezávazné. Česká
>         pošta,
>                  s.p. nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o smlouvě, a to bez ohledu na
>         jeho důvod.
>
>
>
>                  Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste zamýšlený adresát tohoto
>         e-mailu, pak
>                  jakákoliv forma zveřejnění, tisk, kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh
>         je přísně
>                  zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail
>                  včetně jeho příloh trvale vymažte ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
>         způsobenou
>                  modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.
>
>
>                  In the event that this email contains a contract proposal, Česká pošta, s.p. hereby excludes acceptance
>         of the
>                  contract proposal with alterations, amendments and adjustments of any nature. Your proposal of alterations,
>                  amendments and adjustments may only be subject of further contract negotiation. Česká pošta, s.p. is not
>         bound by
>                  any of its offer until the contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract
>         negotiations
>                  preceding the conclusion of contract non-binding. Česká pošta, s.p. is not liable for termination or
>         interruption
>                  of any contract negotiation for whatever reason.
>
>
>
>                  This e-mail and any attached files may contain confidential information. If you are not the intended
>         addressee of
>                  this e-mail, you are hereby notified that any disclosure, printing, copying, distribution or
>         dissemination of this
>                  e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive this e-mail in error, please immediately
>                  notify the sender and permanently delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
>                  e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any modifications or delay in the
>                  transmission of it.
>
>                  _______________________________________________
>                  HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz> <http://www.HW.cz>
>         Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz> <mailto:Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>>
>         http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>
>
>         _______________________________________________
>         HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>         Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>         http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>     _______________________________________________
>     HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>     Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list