Kam s D0-D3 LCDcka

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Červenec 24 10:32:48 CEST 2015

Samozřejmě že ano. Ale to vy nevíte. Všechny displeje dnes mají napsáno HD44780 compatible a naprostá většina jich funguje správně. Takže to zapojíte a on je problém. A teď "babo raď" :-). Proto píšu že se to může stát aškoliv by nemělo.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Friday, July 24, 2015 10:27 AM
To: HW-news
Subject: Re: Kam s D0-D3 LCDcka

Nemoze to byt tym, ze mnohe displeje uz nemaju HD44780, ale nejaky
jeho "kompatibilny ekvivalent"?
Origo HD44780 ma pull-up na datovych a riadiacich pinoch okrem EN
https://www.sparkfun.com/datasheets/LCD/HD44780.pdf strana 48, treti
parameter odspodu. Viem si predstavit, ze kompatibilne radice maju
hole CMOS vstupy a tam to potom moze robit kde-co.