OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Červenec 24 10:16:44 CEST 2015

To je jednoduché, neříkám že neplatí daně, to mě ani nezajímá. Jde o to, že
podnikání způsobem těch překupníků je docela opruz, protože to znamená
neustále obnovovat inzeráty a 99,9% telefonátů je se zákazníky, kteří stroj
prostě z jistých důvodů nekoupí. Tak v tomto oboru podnikají lidi co mají
nějakou jinou hlavní náplň (nebo jsou zaměstnaní, nebo mají insolvenci) a
zaměstnávají příbuzného (případně papírově podniká ten příbuzný, ale
nešéfuje tomu) - typicky vlastní ženu která ničemu nerozumí ale toto
vyřizuje. Podstata jejich podnikání je mít kontakty ve fabrikách na odkup
vyřazených strojů.
Jsou firmy kteří taky odkoupí stroj a prodají stroj, ale jejich přístup k
prodeji je zcela jiný.
K.