Re: První instalace bananapi - nedaří se

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Červenec 23 21:44:28 CEST 2015

Mozem len potvrdit, cez hdmi obraz je, cez rca (na monitore) nie.
Ale net mi ide (ssh), ak si dobre pamatam, mal by byt aktivny dhcp klient -
aspon si nepamatam, ze by som bol nieco menil v povodnej konfiguracii.

Na podobne ucely mam
http://www.aliexpress.com/item/1080P-HDMI-Male-to-VGA-Converter-Adapter-With-Audio-USB-Cable-for-PC/32299234356.html,
malina2 aj banan funguje na starych crt i lcd monitoroch bez hdmi, zvuk som
neskusal, len sa dost hreje. Za tie prachy...

Robo

----- Original Message -----
From: Jan Půhoný
To: HW-news
Sent: Thursday, July 23, 2015 9:17 PM
Subject: Re: První instalace bananapi - nedaří se

Diky, to bude ono. Nedaří se mi to ale zeditovat v něčem pod windows, když
to otevřu v pspadu, tak tam sice najdu disp_init, ale zatím jsou jen samé
0x00 ... nic jako = tam není.

Něco jako bin2fex pro windows neexistuje? Nic jsem nenašel.

H.

Dne 23. července 2015 16:18 Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> napsal(a):

On Thu, Jul 23, 2015 at 11:38:26AM +0200, Jan Půhoný wrote:
> [...]
> ten
> ve win nevidím.
>
> script.bin
>
> uEnv.txt s obsahem:
>
> aload_script=fatload $device $partition 0x43000000 script.bin;
> aload_kernel=fatload $device $partition 0x48000000 uImage;bootm 0x48000000
> uenvcmd=run aload_script aload_kernel
> bootargs=console=ttyS0,115200 console=tty0 consoleblank=0
> disp.screen0_output_mode=EDID:640x480p60 hdmi.audio=EDID:0
> root=/dev/mmcblk0p2 rootfstype=ext4 elevator=deadline rootwait
>
> Tady jsem zkoušel měnit disp.screen0* na *disp.screen1 ale bez výsledku

Rekl bych, ze uEnv.txt by mel byt ten spravny soubor.
Tady (http://www.lemaker.org/thread-657-1-1.html) pisou neco o:

disp_init_enable = 1
disp_mode = 0

A pak ze je pry nutno modifikovat soubor script.bin, viz stejne forum
(na to jsou jakesi
utilitky, ktere z binarniho souboru udelaji textat a naopak - viz
sunxi-tools a programy bin2fex a fex2bin...).

Nevim, ja teda osobne s BananaPi nemel zkusenost, jenom s Malinou,
tohle jsem vygůglil...

P.

Jabber: butrus na jabbim.cz