OT Sodastream

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 23 20:09:38 CEST 2015

On Thu, Jul 23, 2015 at 07:41:58PM +0200, Pavel Kadečka wrote:
> Když jsem si před nějakými 20 lety hrál s dělobuchama, zkoušel jsem, co to
> udělá s PETkou, utrhlo to dno, takže asi to bude slabý místo. (A to nebyla
> zašpuntovaná, na to neni čas, škrtnout, hodit do PETky a vzdálit se, BUM!)
>
> P.K.

Muhehe, no já si vzpomínám, že kdysi před dávnými lety na stopu
v Jordánsku jsem si koupil tamější vodu, měl jsem jich v baťohu
celkem asi 8l (na výlet do pouště;-) a jak jsem sestupoval
z náklaďáku, tak jsem tím třísknul o asfalt a polovina láhví
ztratila v tu ráno dno...  Jjj, není nad kvalitní polymer;-)

P.