[!!Mass Mail]Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Červenec 23 15:19:31 CEST 2015

No je to dražší a náchylné na vibrace (proto ta želatina). Jestli si správně pamatuji tak je to kvůli teplotě, možná
mechanice.
Dříve byly posilovače řízení také na keramice, a teď se vrací zpět k plošnákům (je to levnější) zatím až na výkonové
transistory.

ced