Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Čtvrtek Červenec 23 14:18:15 CEST 2015

Když jsem to auto kdysi koupil, mělo vadný snímač rychlosti, takže někdy
ten rychloměr vypadnul = ukazoval 0. Ale otáčkoměr fungoval, takže si
stačilo pamatovat, kolik otáček na čtyřku zhruba odpovídá 50 km/h. Podobně
mimo město při 90 na pětku, ale to nebylo tak kritické. (Asi za dva měsíce
jsem to nechal opravit, protože mi to lezlo na nervy.)

P.K.