Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Červenec 23 11:57:52 CEST 2015


Záleží na volné délce drátku i na pozici (vodorovný/svislý). Dokonce mi
bylo řečeno, že prej v řídící jednotce aut bývají odpory zdvojené a o 90°
otočené proti sobě, kdyby nějaký náhodu vibracemi prasknul.
Karel M.

Dne 23. července 2015 11:22 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
napsal(a):

> Pokud se za 13 let a 199000 km neuklepaly dráty připájené na snímač
> plováku, který je na tom samém čerpadle, tak se příštích 13 let a 199000 km
> neuklepou ani dráty, co jsem připájel já teď v pondělí.
>
> P.K.
>
> Dne 23. července 2015 11:12 Karel M <a8dtljb na gmail.com> napsal(a):
>
>> Vibrace pane kolego nepodceňujte.
>> K.
>>
>> Dne 23. července 2015 9:37 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
>> napsal(a):
>>
>>> To by snad muselo být mechanicky namáhané, což není.
>>>
>>> P.K.
>>>
>>> Dne 23. července 2015 9:29 Karel M <a8dtljb na gmail.com> napsal(a):
>>>
>>>> To pak právě má snahu se ulomit přesně v místě kde končí cín a začíná
>>>> izolace. Možným řešením je ještě izolaci přilepit k čerpadlu nějakým
>>>> lepidlem. Třeba montážní 60A.
>>>> K.
>>>>
>>>> Dne 23. července 2015 9:22 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
>>>> napsal(a):
>>>>
>>>> To nebylo spojování drátů, ale připájení drátu na konektor na čerpadle.
>>>>> (Snímač plováku je taky připájený.)
>>>>>
>>>>> P.K.
>>>>>
>>>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20150723/38b16598/attachment-0001.html>


Další informace o konferenci Hw-list