Re: První instalace bananapi - nedaří se

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Červenec 23 11:38:26 CEST 2015

Na kartě jsou 3 soubory. ( FAT ) Pak tam asi je ještě nějaký oddíl, ale ten
ve win nevidím.

script.bin

uEnv.txt s obsahem:

aload_script=fatload $device $partition 0x43000000 script.bin;
aload_kernel=fatload $device $partition 0x48000000 uImage;bootm 0x48000000
uenvcmd=run aload_script aload_kernel
bootargs=console=ttyS0,115200 console=tty0 consoleblank=0
disp.screen0_output_mode=EDID:640x480p60 hdmi.audio=EDID:0
root=/dev/mmcblk0p2 rootfstype=ext4 elevator=deadline rootwait

Tady jsem zkoušel měnit disp.screen0* na *disp.screen1 ale bez výsledku

Pak je tam ještě soubor uImage.

Napadá Vás co ještě vyzkoušet?

H.