Re: První instalace bananapi - nedaří se

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Červenec 23 10:36:24 CEST 2015

Tak nevím. Bohužel tady nemám žádný HDMI monitor ani TV.

Každopádně se mi to chová takto:

Po vložení sd karty chvíli svítí zelená LED, poté začne blikat.

Klávesnice reaguje, numlock jde zapnout vypnout, při kombinaci ctrl+alt+del
se banana restartuje.

Když vyndám SD kartu, tak na ní je to co tam zapsal Win32Disk Imager. Není
to rozbalené, takže instalace vůbec nezačne.

Podle mě to čeká na nějaký vstup ode mě přes klávesnici, ale protože na
monitoru nic nevidím, tak nevím co vybrat.

Ethernet je mrtvý.

Zkoušel jsem klávesy 3 a 4 (u raspi se tím přepíná TV výstup) tady to
nefunguje. Občas LCD problikne, ale nic. Zkoušel jsem 3 LCD, ani jedno se
nechytá. S raspi fungují ok.

Podle mě je to nějaká blbost, ale jak google se buď neumím zeptat, nebo to
všichni instalují s HDMI monitorem. Nenapádá někoho ještě něco?

Díky,

Honza Půhoný