Re: [OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Čtvrtek Červenec 23 10:10:00 CEST 2015

Stejně něco zbyde, třeba nějaký šroubek, který se nikam nehodí, protože je
moc krátký nebo moc dlouhý a tak tu díru musíme nechat prázdnou. Ten
správný jsme totiž už použili a nevíme kde, protože tam perfektně pasoval ;)

BTW nejvtipnější jsou zařízení, kde jsou současně použité šroubky s různou
hlavou, tj. s drážkou, křížové, torxy a imbusy (případně ještě nějaké
další). Jako by měli výrobci nějaké přikázání "jednotný šroubovák používati
nebudeš".

P.K.