[OT] Kurvítko vs. zkurvítko

Čtvrtek Červenec 23 08:06:58 CEST 2015

Přátelé, co je kurvítko, všichni dobře víme. Ale co je zkurvítko? Zkurvítko
je součástka, kterou se nám při zpětné montáži podaří v 99% případů zkurvit
a zařízení bez něj nefunguje. Zkurvítko se nám velice často podaří zkurvit,
když jsme úspěšně našli a odstranili kurvítko a už by stačilo to jenom
složit. Kdybysme to ovšem nezkurvili.

Typické je například nějaké těsnění, jako to v autě na palivovém čerpadlu,
co jsem zkurvil v pondělí. Díky zničené součástce za 10 korun jsem udělal
nepojízdné celé auto, resp. pojízdné by asi bylo, ale současně by z něj byl
benzínový kropící vůz. (Těsnění už jsem sehnal, kdyby to někoho zajímalo, v
"zeleném domečku" naproti OC Štěrboholy sídlí firma Techseal, kde mají
O-kroužky všech velikostí a vůbec kdeco - ložiska, řemeny, gufera atd.)

Pak to bývají různé šroubky se strženými závity, ulomené caplíky u věcí,
které se nešroubují, ale zacvakávají, pak elektronické součástky, které
náhle shoří, přestože jste na ně jenom koukali a tak dále.

P.K.