[OT] kamera do auta

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Červenec 22 14:20:03 CEST 2015

V zákoně je snad něco jako že se musí prokázat úmysl odbočení a na to jenom
blinkr podle toho výkladu nestačí... Já tedy na kruháku vždy čekám až
skutečně začne odbočovat a pak teprve jedu. Plno lidí nebliká vůbec, nebo
bliká pořád. Kruhák je ještě čitelnej, horší to je na křižovatce když
stojíte naproti sobě a jeden odbočuje doleva a ten druhý (ze svého pohledu)
také doleva (takže nic nebrání ničemu, aby jeli oba zárověň), ale ten druhý
to jenom mate blinkrem (zapomněl někde vypnout) a jede rovně... Tam nevím
jak by se prokazoval úmysl odbočovat jinak než jenom blinkrem.