Odpuzovac na hlodavce

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červenec 22 01:53:41 CEST 2015

Tak jem si to změřil, vokem podle oscila je režie cca 10us. Samozžejmě že s
Arduino IDE, UECIDE je fakt 2x pomalejší a jenom když pro 16MHz nastavím že
má jenom 8MHz, tak se to chová stejně.

Talkže správná čísla jsou 30-20-20-10 a nemělo by to být slyšet, protože
jsme nad 20kHz. Divné ale je, že je to hodně slyšet (s ultrazvukovým
chchlákem), ikryž mě už ranila hluchota a nad 11kHz neslyším nic. Je tam
burst po 4 "vlnách", tak je slyšet ten, ikdyž teoreticky by neměl.

Jinak jako zesilovač mám TDA2822M, jasně, není na to určený, jede v
protifázi, na 100kHz má zisk snad už jen 10dB, ale jsou tam taky nakonec 4
tranzistory v můstku.

Jdu se vejít do 6V kostky s klasickým trafem.

----- Původní zpráva -----
Od: Jaroslav Lukesh

Mohl by někdo kvalifikovaně odhadnout, kolik microsec zhruba může zabrat to
zpracování v cyklu FOR...? Stačí mi zhruba nástřel ze zkušeností, kolik by
to mohlo být, nikoli výpočet. Chci to na upřesnění toho DelayMicro

A samozřejmě pokud máte nějaké tipy ohledně toho bitshiftu, či kritiku kódu
že se to dělá jinak, tak se za to taky nebudu zlobit.

No a největší sranda je ta, že když jsem tenhle kód teďka hodil do starého
prostředí Arduino-1.5.1, tak jel 2x rychleji, než z UECIDE, vek terém jsem
to psal a na které jsou upravené i čísla u DelayMicrosec a to mám v obou
vybranou stejnou desku (Arduino Nano). Asi mi v tom taky řádili
mimozemšťani, jako komusi nedávno v C::B.