[OT] Re: Zmenseni stavebniho otvoru dveri

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 21 14:48:43 CEST 2015

Pred rokem jsem si nechaval delat pudni vestavbu. A protoze par mist bylo v
pruniku se stavajici cihlostavbou, bylo potreba udelat nejake prurazy a
upravy cihlovych zdi. A aby se toho nemuselo moc sekat a nasledne moc
zacistovat, chlapce nenapadlo nic lepsiho, nez nektere cihly rezat flexou...
Zbytek bytu byl sice zaigelitovany, mistnosti vzajemne oddelene igelitovymi
zavesy a tak podobne - ale na nekterych mistech nachazime cerveny prach
dodnes. Bylo to vsude. Pradlo ve skrini o dve mistnosti dal (dalo se
vyprat), vetraky pocitacu taktez o dve mistnosti dal (sly na vymenu), nadobi
v kuchyni, veci ve spajzu, snad jen veci v lednici jakz takz vydrzely...
Fujtajxl. Uz nikdy.

Na Ytong staci i stara pila na drevo, platek pilky na zelezo a podobne - a
ani jim moc neublizi.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Pavel Kadečka
To: HW-news
Sent: Tuesday, July 21, 2015 2:38 PM
Subject: Re: Zmenseni stavebniho otvoru dveri

To strašně práší, kdysi dávno jsme na civilce dělali takovou drážku v
podlaze, kolega civilkář na to vzal flexu a koupil kotouč na beton, těch pár
centimetrů řezal do podlahy a byl z toho takovej bordel, že uklízečku skoro
odvezli. Stejně jsme pak museli kousek dosekat majzlíkem a to byla mnohem
čistší práce a šlo to docela dobře.

P.K.