[OT] jak si pamatovat hesla

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Úterý Červenec 21 14:06:13 CEST 2015

Zdravim,

v suvislosti s vedlajsim vlaknom o FR robotnikoch - skusali ste uz niekto
pisat na AZERTY klavesnici? Pri jednej navsteve Francuzska som sa v
internetovej kaviarni hodnu chvilu pokusal prihlasit k svojmu uctu, kym som
si vsimol, ze to maju uplne rozhadzane. Som nevedel napisat ani kratky
login, a nie to este heslo, ktore nevidno.
Balu, ake klavesnice mate v CERN? QWRTY, ci tie sialene AZERTY? Mozno sa da
vybrat.

Slavo T.