Zmenseni stavebniho otvoru dveri

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Červenec 21 10:13:24 CEST 2015

Byval som v predoslom byte (2 roky) kde boli taketo posuvne dvere
a som si  uplne isty ze takyto system by som nikdy nechcel. Jednak je vsetko pocut
za druhe strasne vrzgaju aspon tie co sme mali a za tretie uspora minimalna.
Radsej by som osadil pekne drevene zarubne a normalne dvere (pekne drevene :)

P.S. co takto oznacit predmet zauzivanym [OT} ?

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, July 21, 2015 8:02 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zmenseni stavebniho otvoru dveri

Taky jsem zmenšoval díru pro dveře. Ale u mě je to něco jiného, tam vím že to musí držet. Při stavbě jsem měl ideál, že dveře z pracovny do dílny budou širší. Pak jsem si řek, že je to blbost. Jenže já mám barák z betonových skořepinových tvárnic http://www.neico.cz/zdici-system/nosne-zdivo/ Cementové stavební lepidlo na tomhle hrubém betonu drží perfektně. Vzal jsem 10 cm příčkovky a nalepil jsem je tam na výšku. Sice jsem to taky jistil šroubama, ale myslím že úplně zbytečně. Jsou to rovné plochy na sobě, přilepené po celé ploše. Nevím jak to bude u vás, jestli ta plocha je taky dostatečně rovná. Taky je potřeba aby to byl přímo beton, nějaká omítka nebo vrstva barvy dost omezí pevnost toho lepení.
Anděl