Zmenseni stavebniho otvoru dveri

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Úterý Červenec 21 00:03:38 CEST 2015

u klasickych zarubni je stavebni otvor o 5-10cm vetsi, nez svetla sirka. pokud je to moc, da se to dozdit ytogem, moc bych to neresil, jen bych to nalepil lepidlem na ytong, tech 10cm na kazde strane neni nic moc. pro klid duse se da dat nerez pasek do pricek, do panelu zasroubovat (ohnout do tvaru L, da se navrtat a zatlout natloukaci srouby, ideal), do ytogu volne lozit do lepidla (nutno vybrousit drazku).
pro klid duse bych to zbyvajicim lepidlem presterkoval s perlinkou.

duty cihly se budou spatne zdit, ale daji se lepit i na penu (doporucuju koupit original penu od porothermu)

jinak 70cm je dost malo, mam pocit, ze napr. inv. vozik tam projede s obtizema (ma 66cm)

tm