okna velux (zo serie fancuzsky robotnik)

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Červenec 20 21:27:22 CEST 2015

Zdravim,

po nejakom case som sa konecne dostal k nefunkcnemu elektrickemu
ovladaniu (roleta aj otvaranie) na velux oknach v baraku.
Vsetko pekne zapojene, ale nic nefunguje, okna s ovladacom nekomunikuju.
Precital som si navod a tam je napisane, ze potrebuju napajanie 24V DC.
Na kazdej strane je aj piktogram, ze sa to nesmie zapajat do zasuvky. V
krabici kde som nasiel ovladanie som nasiel aj pekny originalny napajaci
zdroj ku kazdemu oknu. Myslel som, ze robosi zdroje zabudli zapojit, ale
kable som na oknach videl pekne pripojene tak som zacal merat.
Samozrejme, ze ich ti kreteni pripojili na 230V do zasuvky. Zaujimalo by
ma ako to byvalemu majitelovi odovzdavali, kedze to muselo zhoret hned v
tom momente ako zapli istic.

V kazdom pripade by som to rad opravil. Kym to zacnem rozoberat, ma
niekto predstavu ako vyzera elektronika v tom ovladani?

b.