[OT] jak si pamatovat hesla

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Červenec 20 15:14:23 CEST 2015

Na obmenu hesel pouzivam rotujici shift. Mam kombinaci pismen a cisel,
kterou si proste pamatuji - je to neco na zaklade toho salatu. Po pul roce,
kdyz chteji zmenit heslo, tak proste zmacknu shift jinde. Z maleho pismena
se stane velke, z cisla se stane ne-alfanumericky znak atd. Resim tim ale
jen to jedno heslo.

PK