Code::Blocks Arduino problem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 20 15:04:36 CEST 2015

Ten Váš příklad je pěkná antikoncepce proti používání různých moudrých IDE.
Zrovna Mr. wek napsal někdy dřív tutorial pro psaní Makefile.
Make forever.

PL

*********************************

From:  "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>

tak jsem si chtel zase neco prebastlit, spustim IDE Code::blocks for
Arduino, ktere mi jeste asi tak pred mesicem fungovalo, chci prelozit
upravenou verzi kodu (preve z te doby pred mesicem, zmenil jsem jen par
konstant). Pri prekladu uzasna chyba z linkeru:

Linking console executable: build\VFO_v4_promini328.elf
c:/mcu/codeblocks/bin/../lib/gcc/avr/4.3.3/../../../../avr/lib/avr5/crtm328p.o:(.init9+0x0):
undefined reference to `main'

Nejsem si vedom toho, ze bych tam ten mesic cokoli menil.