[OT] jak si pamatovat hesla

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červenec 20 14:49:13 CEST 2015

To je ako moja pamat. Neviem si vzdy presne spomenut ako sa volam
alebo kde byvam, ale zato viem v ktorom vrecku mam obciansky preukaz,
tam je to napisane.
No a ked som uz doma, viem najst svoj pocitac a niekde pri nom mam
cisto hardwarovy pripomienkovac - podobne ako kolega gatilo - kde mam
v algoritme mne blizkom zapisane kde-ake hesla. Raz som ho cvicne dal
na analyzu svojmu kamaratovi - krizovkar, programator, sachista - a
neprisiel na nic, takze sa nejako extra neobavam o bezpecnost.