OT Tak kdy zakazou modely a to dalsi?

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pondělí Červenec 20 11:07:23 CEST 2015

	Jen nevim proc bych tam mel slozite veset zbran, no ta bene s
klasickym zaverem. Zpetny raz ten model stejne neustoji a na jednu az tak
ctyri rany by bylo lepsi tu "zbran" integrovat primo jako nosnou konstrukci.
Namontovana plosina se samstatnym natacenim zbrane stejne na takto velky
model neda dat a musí se "mirit"  celym modelem. Takze v realu si dokazu
představit letajici brokovnici, kde hlavne jsou nosniky letajiciho stroje.

Radek (benedikt2hw.cz)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr
Zahradnik
Sent: Friday, July 17, 2015 5:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Tak kdy zakazou modely a to dalsi?

Původní zpráva ze dne 17.7.2015 od "Ing. Libor Konečný":

> No jasne, nejde o to video,ale o tu myslenku. Kazdopadne nejaky
> minigun 22LR to spolehlive unese a kratkou davku s kompenzatorem by to
> taky zvladlo. No mame se na co tesit.

No tak to je prdlátko, o tom ani nemá cenu se bavit. To si tam můžeš už
rovnou dát špuntovku nebo stříkací pistoli :-)

Mimochodem, kompenzátory potřebují větší nálož, aby vůbec fungovaly.
Kdysi dávno moje první zbraň byl právě menší Glock 9 mm s kompenzátorem.
Akorát že ono to s továrními náboji nefungovalo, nic se nekompenzovalo.
Musel jsem si patrony nabouchat větším množstvím prachu, potom ten odfuk
směrem vzhůru opravdu vykompenzoval zvednutí hlavně. A pak to byly takové
šlehy, že tlaková vlna zarážela špunty hlouběji do uší :)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem