STM32F a TFT displej

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Červenec 18 21:12:33 CEST 2015

Toto mam pouzite v jednom zariadeni.
Uprimne, lutujem toto rozhodnutie, pretoze pracu, ktoru som usetril na
programovani fontov, grafickych primitivov a vsetkych tychto veci som
bohato vyvazil studiom dokumentacie, ktorej nie je malo a pre mna
osobne bola zo zaciatku tazko uchopitelna. Neprogramujem prvy tyzden,
ale ked som zacal studovat detaily FT800, pripadal som si ako mentalne
nekompetentny rozchodit a pochopit "jednoduchy example". Nakoniec sa
to nejako poddalo, ale spominam si, ze v tych zdrojakoch som mal zopar
komentarov v zmysle "neviem preco, ale tuto hodnotu nemenit".

Samozrejme, je mozne ze Vam to pojde omnoho lepsie, mozno casom aj
zlesili dokumentaciu, pridali viac examplov a cojaviemco.

Zelam Vam vela zdaru.