STM32F a TFT displej

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Červenec 16 11:17:11 CEST 2015

V tom cinskom module je predpokladam TFT s radicom (u tych lacnejsich
dokonca tak debilne pripojeny, ze sa neda vyuzit adekvatna periferia,
len to nabitbangovat cez GPIO), co je moznost, ktoru povodny tazatel
bral iba ako alternativu k situacii, kedy sa to nebude dat rozumne
urobit s lacnajsim typom bez radica.
Inak, ja by som sa pouzitiu TFT s radicom nebranil.

Dňa 16. júla 2015, 11:12, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: