STM32F a TFT displej

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 16 10:43:32 CEST 2015

Ako pan kolega Buchta napisal, potrebujete externu pamat, typicky SDRAM
(SRAM nie je vylucena ale je drahsia).

Lepsi kauf ako je STM32F429I-DISCO nenajdete. Potom uz len vlastna tvorba,
alebo, ak ide o kusovku, tak mozno by bolo lepsie zobrat nejaky hotovy
relativne lacny cinsky dvoj-modul LCD+STM32F103 a vymenit cip.

Ak to pocka do jesene, nieco podobne zrejme budeme robit.

wek