[!!Mass Mail]Re: OT Re: Re: Kniha

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 16 10:25:57 CEST 2015

Horší je, že mnoho mladých lidí nejen z Ostravy neví, co je práce....
aze

Výraz "to se sejde" (= to se bude hodit) je tady na ostravsku celkem běžný.
Nedávno mne překvapilo, že mladá holka tady z Ostravy už neví, co to je
"fajront".

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David
Obdrzalek
Sent: Wednesday, July 15, 2015 10:13 PM
To: HW-news
Subject: [!!Mass Mail]Re: OT Re: Re: Kniha

Já bych asi taky byl nepříčetnej, kdyby mě prznil kolega i s manželkou ;-)

Naše sekretářka původem z Města módy sice mluví velmi pražsky, ale občas
češtinu uchopí netradičně; třeba zrovna nedávno: "nevyhazovat - to se
sejde".

Jiný kolega se narodil v Čechách a je Čech s českým občanstvím, ale vyrůstal
v Bratislavě a mluví i tady v Praze slovensky. Tuhle povídá něco jako "to
bolo u nás na matfyze" tak se ptám na kterém, jestli v Bratislavě nebo v
Praze, a on na to "veď samozrejme na tom našom, pražskom".

D.O.

PS Bratia, podělte se s náma o nějaké pěkné čechizmy, ať si neděláme srandu
jen my
:-)