Re: OT: venkovní nátěry dřeva

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červenec 15 16:47:12 CEST 2015

 15.7.2015, 16:43:22

Ano, plisne napadaji vlhke a mokre drevo. Pokud bude drevo v suchu,
nemusite jej proti plisnim osetrovat vubec, pokud bude ve vlhku ci
mokru, jsou tzv. prirodni oleje nedostatecne. Hmyz napada i suche
drevo, cervotoc se klidne pusti i do 200 let vysusene almary.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz