OT: heslo do biosu NTB Prestigio Nobile 151C

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Červenec 15 15:04:49 CEST 2015

Zdravim,

na margo teto debaty jsem si vzpomel, jak v predpotopnych dobach jsem si
zahesloval BIOS svoji 386ku, at mi muj 3letej syn (nebo mel mene?)  v
nem nic 'nepokazi'.
byl jsem prekvapen, kdyz jsem ho pristihl, jak uz sedi u PC a chce najit
tu hru, co jsem mu poustel ...
heslo nemohl znat, jednak jsem ho nikdy nezadaval pred nim a druhak
neumel cist, ani psat.
Tak mi to nedalo a disassembloval jsem po vecerech bios - hledal jsem v
nem nejake default heslo.
Na moje prekvapeni jsem zjistil, ze si bios neuklada samotne heslo (ani
jako cryptovane), ale jenom jeho crc.
a kuluk jeden usata znal (podle sluchu) pocet znaku v hesle - a nahodou
se strefil do stejneho kontrolniho souctu.

:)

   Sam