Klient wifi site

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Červenec 15 06:47:35 CEST 2015

Omlouvám se všem, nenapsal jsem jednu důležitou informaci,

je to kamera na plovoucím ostrůvku a jede z baterek. Na noc se vypíná
(podle okolního osvětlení)
aby se šetřili baterky. (vypíná se kolem 20 a zapíná kolem 5)

Takže v tento okamžik je to funkční,ale přes noc zase nebude.  Dnes nebo
zítra má kolega jet vyměnit baterku, takže bude krátký výpadek i přes den.

Petr