Klient wifi site

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Červenec 14 22:48:08 CEST 2015

Bohuzel kdyby ta moznost byla udelal bych to rovnou - i doma zastavam
nazor, ze nejlepsi wifi je vzdycky z UTP kabelu.

Mame tu zalozni pripojeni pro pripad nouze a pro nase vyvojove testy,
abychom vedeli jak se jevime s nasima vecma do internetu. Je to striktne
oddelene od DS a natahnout tenhle kabel oficialne do serverovny nam
nikdo nepovoli a i ja to povazuju za rozumne, nebot driv nebo pozdeji by
ho nekdo zastrcil tam kam by nemel.

Protoze, jsme jen pres chodbu do serverovny myslel jsem, ze bych ten
server pripojil na wifinu, ktera z toho pripojeni jede.

RV