Klient wifi site

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Červenec 14 14:14:57 CEST 2015

A sedi MAC? Resp. co rekne "arp -a" pusteny na PC na primarni siti. Nemusi
to byt jen nezapnuty forward, to by to nebezelo v trochu vetsim rozsahu.
Musí byt korektne nastaven rezim te WiFi aby fungoval "proxy arp" tj. ne
station ale (pseudo)bridge station., ci jak se to nazyva u DD-WRT. Není to
routovane, takze ta WiFi musí odpovedet na ARP dotaz ze se maji na ni
fyzicky posilat pakety pro zarizeni za ni....

Radek (benedikt2hw.cz)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, July 14, 2015 11:41 AM
To: HW-news
Subject: Re: Klient wifi site

Nemate nekdo tuseni v cem by mohl byt problem? Nainstalil jsem DD-WRT,
nakonfiguroval rezim client bridge coz je rezim bez NATu. Tedy adresa
sekundardniho routeru je z rozsahu toho prvniho.

Kupodivu to chodi - tedy dostanu se z puvodni primarni site do te druhe a
jedou mi veskere sluzby.

Ale pokud prijde pozadavek z WAN primarni site na forwardovany port na IP
serveru, ktery je v te sekundarni siti tak to nefunguje. Cekal bych, ze by
to melo byt transparentni. Pokud server jen prepichnu do primarni site
vsechno jede.

Radek Vicek

Dne 14.7.2015 v 10:16 Zuffa Jan napsal(a):
> Mne sa obcas stavalo (raz za mesiac) ze na WR841 vytuhla wifi.
> Signal bol ale data netiekli. Tak som to vyriesil skriptom, ktory wifi
kontroluje.
> V tomto je OpenWrt uzasny. Napisal este par dalsich skriptov (budenie PC,
SSH).
> Co sa tyka funkcnosti, mam to iste ako keby som kupil Cisco. teda okrem
vykonu.
> Posledne som nainstaloval motion a pripojil kameru, data sa ukladaju
> na externy disk :) To vsetko za par supov.
>
> j.

být něčím výjimečný, protože jinak si nedovedu představit, proč by uživatelé
byli ochotni platit nějaké licence, když si místo toho můžou pořídit třeba
něco s OpenWRT.

> Ten OpenWRT je pro změnu moje srdeční záležitost, používám zásadně jen
krabičky, kam se dá nainstalovat. A protože třeba zrovna TP-Link patří mezi
dobře podporované, a protože jsem ještě nikdy neviděl vadný TP-Link (a že mi
jich šlo rukama požehnaně), tak věřím na dvojku TP-Link+OpenWRT.

> Pěkný večer.
> PL
>
> ******************************

Pro případ, že tato zpráva obsahuje návrh smlouvy, Česká pošta, s.p.
vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či
odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek z Vaší strany považujeme
toliko za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Až do okamžiku
podpisu/uzavření smlouvy nejsme jakoukoli naší nabídkou vázáni. Výsledky
jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje Česká pošta, s.p. za
nezávazné. Česká pošta, s.p. nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení
nebo přerušení jednání o smlouvě, a to bez ohledu na jeho důvod.

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

In the event that this email contains a contract proposal, Česká pošta, s.p.
hereby excludes acceptance of the contract proposal with alterations,
amendments and adjustments of any nature. Your proposal of alterations,
amendments and adjustments may only be subject of further contract
negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the
contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract
negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká pošta,
s.p. is not liable for termination or interruption of any contract
negotiation for whatever reason.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.