Klient wifi site

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Úterý Červenec 14 12:37:41 CEST 2015

Dne 14.7.2015 v 11:41 RV napsal(a):
> Nemate nekdo tuseni v cem by mohl byt problem? Nainstalil jsem DD-WRT,
> nakonfiguroval rezim client bridge coz je rezim bez NATu. Tedy adresa
> sekundardniho routeru je z rozsahu toho prvniho.
>
> Kupodivu to chodi - tedy dostanu se z puvodni primarni site do te
> druhe a jedou mi veskere sluzby.
>
> Ale pokud prijde pozadavek z WAN primarni site na forwardovany port na
> IP serveru, ktery je v te sekundarni siti tak to nefunguje. Cekal
> bych, ze by to melo byt transparentni. Pokud server jen prepichnu do
> primarni site vsechno jede.
>
> Radek Vicek

NENI to transparentni. Bridgujici klient byva zdroj takovychto problemu
(neco odnekud chodi a neco ne).
Pokud ma byt wifi klient v bridgi aspon trochu transparentni, je treba
zapnout 4MAC rezim (na UBNT zarizenich se to zapne jako soucast WDS).
Neumim (a nemam ted bohuzel ani cas) to podrobneji popsat, ale problem
znam, dovede hodne potrapit, protoze se to chova zcela nelogicky.

   TomM