Klient wifi site

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 14 01:19:50 CEST 2015

Nojo, já jsem prostě posera.
Když se tam začne šermovat různými verzemi licencí (Level 3, 4, 5, 6) a
nějakými
upgrade licencí (Upgrading from RouterOS v3 (2009)), tak se prostě leknu
a raději zmizím.

Já už jsem prostě odvykl nějakému řešení otázek jestli něco můžu použít
jenom
na jednom nebo třeba i na druhém stroji, jestli můžu použít i novější
verzi atd.
To není prudění nebo pokus o flame, opravdu se raději smířím i s horší
funkčností,
ale s klidným spaním, že tohle řešit nemusím.

Navíc mít zdrojáky je taky hodně návykové (ale je možné, že jsou i k
Microtiku, nevím).
Já si do těch svých routříků píšu i vlastní prográmky, takže licenční a
distribuční model
toho OpenWRT mi silně vyhovuje.

Ale rozhodně to nechci nikomu hanět. Píšu to jenom proto, že jste se zeptal.

PL