kruhovy citac

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Červenec 13 22:53:58 CEST 2015

ja pouzivam prene tieto tranzistory (co ine, vsakze...). Skusim sa s tym
pohrat, ale uz som rozdelil napajanie pre logicku cast a spinanie anod
na displejoch, takze to asi pojde rozhodit bez toho aby som trval na
pochopeni problemu :-)

Inak multiplexovanie displeja s priamo zeravenymi spolocnymi katodami je
celkom opruz. Bud sa multiplexuje aj zeravenie, co asi nebude moc zdrave
pre vlakno, alebo treba tolko plavajucich vystupov kolko je displejov :-)