kruhovy citac

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červenec 13 20:30:55 CEST 2015

Cojaviem, diabol je v tych detailoch, nie nahodou je tam ta poznamka o
stabilite a diodach.

Takze ziarovky si nahradil 680 ohm odpormi, ze? Potom si to namodeloval a
na 12V chodilo a na 24V bez inych zmien nie, vsak? Bez tych zmien, ako sa
to spravalo - resetlo sa to do stavu ze prva ziarovka svieti, alebo ani to
nie?

wek