Re: [OT] Plánovaná životnost auta (bylo: [MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Pondělí Červenec 13 10:25:52 CEST 2015

To je tedy smutne. 200 tis. a zapecene krouzky. :-(
Jedna zapomenuta vymena neni preci nic strasneho.
Tyhle rozmazlene malorazky ...
Takovy SR20DET je od nich asi lepe staveny.
Na kolik ta sranda s krouzky vysla ?

( To u te Sierry bylo 200 tis. sranda najezd. Vim, to bylo jeste "pred
Eurem" :-) )

>Moje teorie - pokud je nefunkční katalyzátor, bude signál ze zadní sondy
>hodně podobný tomu z přední sondy. To ale není, signál ze zadní se drží na
>nějakých 0,3 V a jen mírně se mění podle otáček a zatížení motoru. Spíš to
>teda tipuju na špatnou zadní lambdu, nebo její připojení k ŘJ.

Ano, zadni pak "kopiruje" predni, jen s nejakym casovym posunem (par ms).
Konstantni napeti ze zadni je ok, ale v prechodech a v plnem plynu muze (a
obcas by mela)
kratkodobe prejit do bohate/chude.

>Samozřejmě i to může souviset s provedenou opravou. Měl jsem sundané
>výfukové potrubí, rozpojené konektory a tak.

Nekde male prisavani do vyfuku ... ?

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz