[OT] Plánovaná životnost auta (bylo: [MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Červenec 13 09:34:41 CEST 2015

On Mon, Jul 13, 2015 at 09:28:24AM +0200, Jiří Majzlík Němeček wrote:
> [...]
> jednou jsem měnil destičky a dvakrát žárovky v předních světlech.
> Jinak vůbec nic. Teď mám najeto těch 200 Mm a za poslední půlrok mi:
>
> - přestala fungovat klimatizace (kompletní únik chladiva cca za týden);
> - začaly mrznout zadní brzdy (koroze mechaniznu ručky přímo v
> brzdiči);
> - odešly ložiska v předních kolech;
> - začal prolínat olej ze servořízení;
> - motor začal neskutečně žrát olej (připečené pístní kroužky -
> "trochu" mojí vinou, zapomněl jsem na výměnu oleje);
> - ŘJ hlásí špatnou funkci katalyzátoru, nebo vadnou lambda sondu;

A neni spis mozne, ze nektere veci spolu souviseji? Zapomenete vymenit olej,
to "rozjebe" motor, ten spatne spaluje a poskodi to katalyzator... ?

P.T.