OT: ANKETA - NZEAELZI NA PORDAI PSIEMN VE SOLVE

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červenec 10 17:06:27 CEST 2015

Při pětistém výročí upálení mistra Jana Husa, který je údajně autorem
těch nabodeníček si dovolím též reagovat.
1./ To, že to nedělá většině lidí přečíst ještě neznamená, že je správné
to tak používat. Byly doby, kdy to ani jinak nešlo, pak to technici
stále psali bez čárek a háčků, protože to vypadalo tak nějak
"technicky", ale dnes to považuji jen za lenost a tak trochu
bezohlednost vůči ostatním.
2./ Rychlost čtení závisí na obsahu. Dostojevského "Běsi" přečtu za den,
dva, Motl-Zahradníkovu útlou "Pěstujeme algebru" studuji už několik let,
zasekl jsem se na straně 30. a dál už nechápu ani zblo...

Mrazík