OT: ANKETA - NZEAELZI NA PORDAI PSIEMN VE SOLVE

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 10 15:59:21 CEST 2015

Jinak já jsem na velká písmena dost citlivka.
O dost hůř se mi čtou nejen texty psané velkými písmeny, ale i ty, kde
pro změnu
nejsou velká písmena vůbec, např. na začátcích vět, ve jménech atd.
A bohužel některé skupiny lidí považují za "cool", když napíšou všechno
malým,
případně ještě s vynecháním veškeré interpunkce (ale s tou interpunkcí to už
možná souvisí s tím, že to prostě neumí).

PL