OT: ANKETA - NZEAELZI NA PORDAI PSIEMN VE SOLVE

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 10 15:42:53 CEST 2015

U mě je to podobné, jako u ostatních, tj. chybějící čárky/háčky naprosto
nevadí, přehozená
písmena (v rozumné míře) taky ne, čtení potichu u lehkých textů výrazně
rychlejší než nahlas,
u těžkých textů závislé spíš na obtížnosti toho textu než na typu čtení.

Ale dost blbě se mi čtou texty velkými tiskacími písmeny. Takže např.
subject vašeho mailu
se mi četl špatně ne kvůli přehozeným písmenkům, ale kvůli použití
velkých písmen.

PL

Dobry den, dovolim si na prazdninovy patek anketu.