topny element v sklokeramickej varnej doske

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Červenec 9 10:35:00 CEST 2015

Zoberte termostat zo starej zehlicky a je vymalovane

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of peter tesar
Sent: Wednesday, July 08, 2015 8:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: topny element v sklokeramickej varnej doske

Meral som termoclankom povrch tej sklokeramiky ked je zopnuta, je tam vyse 300 stupnov. To je prilis. Ten element skratka zhavi moc. Ako prvy bude pokus s diodou a ked aj to bude vela, nasledovat bude trafo.
Nakoniec sa tomu PIDu mozno aj vyhnem. Predsa len nejdem temperovat nejaky velky objem s kapacitou, na to by bol PID idealny, ale len ohrievat povrch sklenenej dosky s rozne prilozenymi nadobami z rozneho materialu (sklo, teflon).
Momentalne pouzivame pieskove kupele a tie su po tepelnej stranke idealne, horsie je to s pieskom co sa lepi a vsade sype.
PT